25
nov
09

zuchtend starend naar de lucht

Het zojn geen foto’s van zo pas, maar van eerder op het jaar, een avondritje door de streek en we zaten in de streek van Bierbeek, met zich over Leuven.  Het zijn ook enkele van de zowat de mooiste foto’s die ik dit jaar gemaakt heb.


4 Reacties to “zuchtend starend naar de lucht”


  1. 25/11/2009 om 09:41

    en die laat jij liggen tot de winter :-))

    ???

    lood.. hop hop met de billen bloot:-)
    roetje van zwarte piet pak en wat tikjes geef :-))

    nee hoor lood, zo zie je maar wat in het vat zit verzuurt niet 🙂
    al zit het er jaren 🙂
    onnodig te zeggen dat ik naar leuven verhuis:-)

    * roosvoiture start*

    “WAUWWWWWWWW” wat een gave prenten,
    ik val van de ene in de andere verbazing 🙂

  2. 25/11/2009 om 16:32

    brandend rode luchten, dat is prachtig.
    Morgen is het zover, dan heeft Lood vrij, geniet er van!

  3. 26/11/2009 om 00:26

    als een schilderij zo mooi, lood!!

    bierbeek, zeg je??
    ik mis de originele watertoren aldaar? 😀

  4. 26/11/2009 om 00:33

    hier zou ik echt mijn eten voor laten staan,
    ga gerust verder, Loodje, ik kom hier wel meegenieten,

    ria


Plaats een reactie


Welkom

Sinds een drietal jaar ben ik gepassioneerd door foto's maken. Na een paar gewone en digitale toestellen, die trouwe dienst deden (en soms nog doen) heb ik me eind mei 2009 een digitale reflex Canon Eos 1000 D aangeschaft en een paar lenzen, waar de 18-200mm mijn favoriet ondertussen is. Het resultaat zie je hier. Ik ben dus een beginneling, mijn technische kennis is beperkt, maar dat houdt me niet tegen om elke dag bij te leren...

Vorige foto’s

Bodycount

  • 13.034 bezoekers