18
okt
09

blaadjes

IMG_8766IMG_8768

IMG_8772IMG_8781IMG_8784IMG_8794

 

Even mijn tuintje ingedoken om een paar impressies van het moment op te doen en ondanks de zon, blijft de natuur verkleuren van groen naar geel… Maak er een zonnige zondag van mensen, en denk af en toe aans hen die moeten werken 😉


7 Reacties to “blaadjes”


  1. 18/10/2009 om 08:25

    herfstgeel en lentegroen naast elkaar
    en dan nog een zomerzon op je muur

    warme reeks, hoor…
    mooi!!!

  2. 18/10/2009 om 08:53

    ohhhhhh loodje loodje loodje,

    leg niet het loodje onder je zware werkdruk,
    wij denken aan je,
    maar als jij na je werk zo je tuin mag instappen en dit mag zien….
    mwaaaahhh dan heb jij het zo slecht nog niet,
    sommige mensen kruipen achter de tv en zien niks meer:-)

    je hebt er een héél lekker zonnig log van gemaakt,
    eentje waarvan ik erg geniet:-)

    dank je wel dat je me nog een paar uur hebt laten slapen 🙂
    ik was erg laat naar bed:-))) nu ja het licht ging erg laat uit,

    maak er vandaag een zonnig dagje van met je liefste hé,
    en als je pjoe pjoe ziet….

    geef hem dan een aai 🙂

  3. 3 Mamapippa
    18/10/2009 om 11:09

    Je hoeft er echt niet ver op uit te trekken om knappe foto’s te kunnen maken, dat heb jij hier wel bewezen.

    Als ik zo tussen de regels lees, ben jij het waar we aan moeten denken. Werken in het weekend, da’s zo’n heel ander ritme … En de reactie van Klaproos leid mij naar de Zoo van Antwerpen (met PjoePjoe). Kan ik dan de optelsom maken ? Of ben ik gewoon te nieuwsgierig 😉

    Groetjes !

  4. 18/10/2009 om 12:59

    blaadje 8187, dat is mijn favorietje, zo warm van kleur
    k moet lachen met mamapippa haar optelsommeke, en daardoor maakt ze me nu ook wel heel curieus

  5. 18/10/2009 om 18:47

    een combinatie van verschillende blaadjes…

    je hoeft het niet ver te zoeken om de natuur goed vast te leggen

    knap !

  6. 18/10/2009 om 23:10

    wat een zonnig logje, lood!!

    jij mag van mij nog heel vaak je tuin induiken! 😀

    gezellige avond,

  7. 20/10/2009 om 20:18

    Met deze beelden kan je je tuintje voor een goede prijs verkopen!


Plaats een reactie


Welkom

Sinds een drietal jaar ben ik gepassioneerd door foto's maken. Na een paar gewone en digitale toestellen, die trouwe dienst deden (en soms nog doen) heb ik me eind mei 2009 een digitale reflex Canon Eos 1000 D aangeschaft en een paar lenzen, waar de 18-200mm mijn favoriet ondertussen is. Het resultaat zie je hier. Ik ben dus een beginneling, mijn technische kennis is beperkt, maar dat houdt me niet tegen om elke dag bij te leren...

Vorige foto’s

Bodycount

  • 13.034 bezoekers